hehe

Tuesday, May 31, 2011

Budaya Yang Merugikan Kita

Aku rase dulu aku pernah tulis pasal budaya Melayu yang merugikan kita kot.
Tapi aku memang selalu lupa benda yang aku pernah cakap.
jadi, aku tulis la lagi sekali.
haha.

................

Orang Melayu cakap berlapik.

"ada minuman bir halal yang dikeluarkan oleh satu kilang di asia barat, yang di pasarkan oleh seorang warga asing didapati mengandungi alkohol lebih daripada paras yang dibenarkan," lapor sebuah agensi kerajaan yang telah melakukan kajian di ibu kota, baru-baru ini.

Boleh tak kau sembur je jenama apa, keluaran mana???!!!!

Orang Melayu memang suka spekulasi.
maka, rugi besarlah peniaga-peniaga Melayu yang menjual air malta HALAL yang juga boleh didapati di masjidil haram ini.

.................

kalau video Anwar Ibrahim tu kau tayang satu dunia!
Tuih!

No comments: