hehe

Sunday, November 1, 2009

spank me harder!

rujukan : http://ridhuantee.blogspot.com/2009/11/destinasi-roket-bukan-ke-bulan.html



dulu, nak beli pad mesti sorok2.
dibungkus dengan surat khabar berlapis2.
malu nak beli sebab itu rahsia wanita.
yang aku tahu, kotaknya ade gambar bunga matahari.

sekarang ni, dah tak segan silu.
pembungkusnya bukan lagi surat khabar, tp plastik berwarna-warni.
beli pun dah tak segan2 lagi.
yang belinya wanita, tp yg cashiernya lelaki.
hehe. sambil tersengih membayangkan bagaimana agaknya rupa benda itu berdarah.

adakah wanita sudah kurang sedikit sifat malunya?
tidak kisah tentang kemaluannya lagi?

tp bila difikir2kan balik, pad ini tidak mengapa dijual terbuka.
apa nak malu? itu norma manusia. tidak mengira bangsa dan agama.
betul juga.

kondom?
penggemar2 kondom juga di luar norma manusia.
kondom lambang seks yg selamat atau lambang seks bebas?
makin ramai orang beli kondom melambangkan makin ramai orang mengamalkan seks yg selamat atau makin ramai yg mengamalkan seks bebas?

dulu, ada cadangan agar kerajaan memberikan jarum suntikan percuma kepada penagih dadah untuk mengurangkan HIV. tp dalam masa yg sama menggalakkan penagihan dadah. yela, lagi la mereka suka, dpt jarum free dan dijamin kualiti serta kebersihannya.
mereka pun takut juga kena HIV.

samalah juga dengan kondom.
mak bapak bekalkan kondom kepada anak2.

"kalau dah tak tahan sangat, pakai kondom ye nak. supaya kau selamat"


6 comments:

Anonymous said...

my dear rama2hijau..
apsal kondom tu sama dengan ridhuan tee pnye je..tiru ek..hohoho

rama2hijau said...

haha..bace blog ridhuan t n tertarik untuk ulas..sbb terfikir gak pasal pad ni aritu..mungkin sama, tp tak serupa..

rama2hijau said...

mungkin saya kene letak rujukan di entry ini.

Anonymous said...

haha..tidak mengapa merujuk dari sumber lain untuk penulisan sendiri..
kita boleh dapat tahu pembezaan pendapat..teruskan penulisan anda..sbb penulisan anda juga mnarik untuk dibaca dan mempunyai mksd2 tersirat yang memberi informasi yang beguna..semoga berjaya..

rama2hijau said...

tenkiu2 kerana memberi sokongan!! hehe

Anonymous said...

"kalau dah xtahan sgt, pakai kondom ye nak, supaya kau selamat"....
hahahahaha!!!!
ayat xbleh blah!!!