hehe

Thursday, February 11, 2010

liwat, lawat, lewat: meluat!

politik Malaysia memang sangat menarik.
pelbagai cara digunakan untuk menjatuhkan seseorang.
jika silap strategi, usaha menjatuhkan seseorang itu jadi sebaliknya.
sebab mentaliti masyarakat kita sukar nak diduga.

.......................................

aku tak nak komen pasal kebenaran lubang anus itu ditebuk oleh sebatang objek tumpul atau tidak.
aku tak nak komen pasal kesahihan keadaan melecet di sekeliling bibir lubang anus itu.

sebab terlalu perit membayangkan lubang anus itu dihunus-hunus.

cuma aku tertarik dengan mentaliti masyarakat kita yang setaraf dengan lubang itu.

.......................................

kalau orang UMNO lah yang dituduh meraba buntut seorang wanita tua, pasti beliau akan dikeji dan dihina sekeras-kerasnya.
mak bapaknya juga dipersalahkan.
keluarganya tidak terkecuali.
seluruh pengikut UMNO akan dikutuk dan dilaknat mereka.
hukuman yang paling minima untuk si peraba adalah beliau akan ditanam hingga paras kepala dan direjam dengan batu sampai tidak lagi bernyawa.
pasti.

tapi, kalau orang mereka, tuduh la apa sahaja.
buatlah pemeriksaan doktor pun, doktor itu sudah dirasuah.
bawalah ke mahkamah sekalipun, hakim itu orang UMNO.
itu semua adalah fitnah!

....................................

sifir yang digunakan mereka sungguh mudah:

fitnah = X
rasuah = Y
kafir = Z

if,
XYZ x(UMNO) = pembohong besar dan masuk neraka

but,
XYZ x(PR) = tidak ada yang lebih benar dan gerenti masuk syurga

....................................

sifir mudah itu boleh digunakan mereka sebab satu perkara ini.
iaitu, orang melayu ni nyanyuk.

sebab itu, antara cara paling kuno yang digunakan mereka ialah dengan melengah-lengahkan perbicaraan kes liwat ini.
mintak tukar hakim la, tangguh prosiding la.
dengan harapan, orang kita lama-kelamaan akan lupa yang sebenarnya pemimpin yang mereka julang untuk memartabatkan Islam itu ada masalah orientasi seks yang tidak normal.

sebab itu juga, cara paling berkesan untuk UMNO mengingatkan masyarakat kita ialah dengan membangkitkan isu ini berkali-kali.
cari lebih ramai mangsa yang sanggup melondehkan seluarnya dihadapan doktor dan mengaku bahawa anusnya sudah ditebuk tupai.
juga sanggup melawat tapak sejarah hitam dan melakonkan aksi bagai mana dia dikangkangkan dan ditujah dari belakang.

buat mangsa, jangan risau, masih ada yang sanggup mengahwini anda!

...................................

aku sebenarnya dah meluat.
meluat dengan kedua-duanya!

sifir yang sama digunakan oleh ahli politik turut digunakan oleh politician wannabe di UM.
kalau di universiti lain, pro-mahasiswa yang menang PRK baru-baru ini dengan e-voting tidak langsung mempertikaikan sistem itu.
tapi, bila mereka kalah di UM, e-voting dibantah pula.
habis pengikut-pengikut mereka seluruh Malaysia menyalak sama.
seperti biasa, cara arab jahiliah yang sama digunakan; demonstrasi!!

6 comments:

hannah jamma said...

ok, saya bodoh politic.

XYZ x(PR) = tidak ada yang lebih benar dan gerenti masuk syurga

PR itu apa?

cucunenekkebayan said...

drama mama: PR = pakatan rakyat. hahaha

Insan Biasa said...

Apapun untuk umno dan bn kena ubah persepsi jahanam umno-bn yang makin kritikal sebab mentaliti masyarakat makin hari makin tandus dan kritikal sehingga sangat mudah terpengaruh dengan simpati dan belasungkawa kasihan

sapik said...

itulah arena politik....
sifir yang sama turut diaplikasikan oleh para pemuda dan pemudi BARISAN NASIONAL.....malah sifirnya lebih jumud dari sifir PR

X+Y+Z(BN)=KEBENARAN MUTLAK
mskipun kesalahn telah terbukti tapi masih tegak menyokong dan tidak berbelah bahagi

Moque said...

aku suka post ini..kandungan ini agak kelakar..kangkang dan ditebuk dr blakang..bapak la dpt ku bygkn kepedihan..haha

cucunenekkebayan said...

mok: macam mane ko dapat bayangkan? ade pengalaman ek? can i fuck u today?