hehe

Monday, September 7, 2009

perempuan puaka.

rumah dan mak cik tua.
kota bharu, kelantan.


yahoooooo!
malam masih muda, come on la..
xoxo, lol, xoxo, lol..lol..



"weh, lelaki boleh kuar malam2, takkan kita takleh?
lelaki boleh isap rokok, takkan kita takleh lak?
ape nih? ini diskriminasi namenye!
kitorang pun manusia gak. ini human's rights la. bebas. suka hati,"



haha. ni la ayat yang aku selalu dengar dari mulut perempuan puaka. mulut macam puaka.
nak samakan lelaki dengan perempuan. apa lelaki buat, kau nak buat.


ingat sikit, kau tu pompuan. muda2 nih cantik dan cute-miut la ko nak terkinja2, tergedik2. esok dah tua, menggelebeh sana-sini sampai ke lutut, cuba la kau gedik2. mampus kene lempang.

tak pulak bermaksud, time muda ni kau boleh terkinja2. tak.
sbb nanti kau terbiasa. muda2, kau terkinja2 ramai laki suka.tapi itupun dari jenis yang sama, spesis yang serupa. beruk kinja. laki suka pun sbb kinja2 kau tu. bile kau dah tua ganyut, tak larat nak terkinja, hilangla suka tu. kau jadi la tinja (tahi).


tak juga bermaksud, lelaki boleh terkinja2. tak.
buruk juga rupenye. tapi, at least, lelaki ni sedia maklum perangainya.
laki lambat nampak tua. well, life begins at 40.


perempuan, terkinja2, tergedik2 untuk apa? menarik perhatian sang teruna.
menarik perhatian untuk apa? lelaki bila dah tertarik perhatian, ade la bendanya yang ternaik.
itu aje sebabnye. nah, ini pengakuan seorang selaki, kalau kau tak percaya.
sebab itu lelaki digelar 'sang teruna'. mcm sang bedal. bedal je la gadis2 yang terkinja2 minta dibedal itu. lazat juga.


dan lelaki bila sudah membedal takkan menyesal dan tak rugi ape.
kami tidak boleh ditebuk tupai.
lain la tupai itu, tupai raksasa. dan lelaki itu hanyalah sebiji durian belanda. nama seperti durian. raja buah. tapi rupanya, duri durian belanda ni lembut dan tidak merbahaya. isinya juga lembut. mudah bagi sang tupai menerobos pada tempat yang tak sepatutnya.
eh! tapi, itu cerita lain.


kalau perempuan dan lelaki itu sama dan serupa, kenapa tuhan jadikan adam dan hawa?
hawa dicipta dari tulang rusuk adam pula.

kalau perempuan dan lelaki itu sama dan serupa, kenapa apa yang kau ada, aku tak ada?
kenapa ape yang aku ada, kau pula tak ada?


kau masih rasa sama dan serupa?


suruh abah kau kawen ngan jantan!

p/s: gambar di atas hanya hiasan. tidak ada kaitan dengan cerita. makcik itu sangat baik.

5 comments:

deanna said...

amboi2..mulut jage sket ye lelaki yg ske membedal. perempuan memang lumrahnye tergedik2 di usia muda..
u ske ke pompuan yg skema..dok diam jek? x kn? tp normal la.. ikut peredaran masa.. mase gadis, tergedik2.. dh besar sket, bosan la, asyik tergedik2 je.. tukar pendekatan lak.. matang tp dlm mase yg same ade gedik tu.. sket je.. dh tua plak.. masa untuk berehat.. perempuan dh xde mase nk tergedik2, nk rest lak..penat la dah all out time gadis2 dlu..

lelaki?asyik nk membedal je. xpnat ke?

rama2hijau said...

adoiii!
ekstrimis wanita sudah bersuara!
haha..bab, i was refering to gadis2 yang mabuk kat pelita terjerit2 tu..im not saying dat girls cannot gedik2..i like gedik2 SIKIT2 tu..kinda cute gak la..
tapi jgn la terpekik sambil menggoncangkan badan di tengah2 fuction org mcm budak buruk di alam bina tu..sambil berlagak dgn mini cooper kepunyaan org len..itu over..yang sikit2, mmg lumrah..i agree..i pun gedik gak!
xoxo..lol..wutever..lol..xoxo..daaaa

Farhana said...

John.. Entry ko ni wat aku trnganga dulu.. Hebat ko brmain ngan kata smpi ade yg mula dah brkata-kata.. Hahaha.. =p

Pape pn, laki ngan pompuan mmg tak sama dan tak mungkin akan sama.. Tak sume ape yg lelaki blh buat, prempuan kene buat.. Sndiri mau igt laa.. =)

rama2hijau said...

farhana: haha..dan tak sume ape yang pompuan leh wat, lelaki juga boleh wat..contohnye, menganyam ketupat! haha

Farhana said...

Kah kah kah.. Lelaki kdang2 ade yg lebih hebat tau mnganyam ktupat.. Jgn tak tau.. Hehe.. =p